Média
Specializujeme se na plánování a nákup mediálního prostoru. Řešíme kde, kdy a kolik peněz mají značky do reklamy investovat, na koho cílit a jak cílovou skupinu zasáhnout.
Jak to děláme?
Základem je mediální strategie. V Publicis Groupe nejsme jen překupníci mediálního prostoru. Jsme konzultanti, kteří klientům pomáhají reálně posouvat jejich business. Provázíme je celým mediálním ekosystémem. Od nastavení cílů a segmentace zákazníků přes mediální plán až po měření výsledků.
V našich klientských týmech pracují planneři na tradiční i digitální média společně. Díky tomu dokážeme připravovat skutečně komplexní kampaně. Podle komunikačních, marketingových a obchodních cílů, ne podle toho, v jakých kanálech poběží.
V kampaních kombinujeme výhody přímého nákupu s programatickým. Optimální mix volíme vždy podle specifik konkrétní cílové skupiny. Využíváme trading a nejpokročilejší metody cílení založené na prověřených datech. Neustále hledáme nové postupy. Inovujeme. Nové nástroje testujeme napřímo s technologickými partnery z celé Evropy ještě před jejich uvedením na trh. Díky tomu jsou naši klienti vždy o krok napřed.
Reach, frekvence a konverze jsou základ. Při vyhodnocování kampaní ale nesledujeme pouze mediální metriky. Měříme dlouhodobé dopady komunikace na prodeje a značku. Hledáme souvislosti mezi tím, co lidé dělají a co si myslí. Využíváme řadu analytických nástrojů včetně ekonometrického modelování. A když nám nestačí, vyvíjíme si vlastní. Práce s daty a programovacími jazyky je pro naše analytiky denní chleba.
Klíčoví lidé
David Krňák
Chief Media Officer
Markéta Votápková
Executive Business Director
Tomáš Žlůva
Innovations & Investments Director
Karel Ďásek
Analytics & Research Director
Jaroslav Sodomka
Commerce Director
Ladislav Suško
Managing Director, Performics SK
Komplexní řešení pro propojení vaší značky se světem gamingu, streamingu a esportu. Naše herní divize Publicis Play dostane vaši značku do hry!