Média
Specializujeme se na plánování a nákup mediálního prostoru. Řešíme kde, kdy a kolik peněz mají značky do reklamy investovat, na koho cílit a jak cílovou skupinu zasáhnout.
Jak to děláme?
Základem je mediální strategie. V Publicis Groupe nejsme jen překupníci mediálního prostoru. Jsme konzultanti, kteří klientům pomáhají reálně posouvat jejich business. Provázíme je celým mediálním ekosystémem. Od nastavení cílů a segmentace zákazníků přes mediální plán až po měření výsledků.
V našich klientských týmech pracují planneři na tradiční i digitální média společně. Díky tomu dokážeme připravovat skutečně komplexní kampaně. Podle komunikačních, marketingových a obchodních cílů, ne podle toho, v jakých kanálech poběží.
V kampaních kombinujeme výhody přímého nákupu s programatickým. Optimální mix volíme vždy podle specifik konkrétní cílové skupiny. Využíváme trading a nejpokročilejší metody cílení založené na prověřených datech. Neustále hledáme nové postupy. Inovujeme. Nové nástroje testujeme napřímo s technologickými partnery z celé Evropy ještě před jejich uvedením na trh. Díky tomu jsou naši klienti vždy o krok napřed.
Reach, frekvence a konverze jsou základ. Při vyhodnocování kampaní ale nesledujeme pouze mediální metriky. Měříme dlouhodobé dopady komunikace na prodeje a značku. Hledáme souvislosti mezi tím, co lidé dělají a co si myslí. Využíváme řadu analytických nástrojů včetně ekonometrického modelování. A když nám nestačí, vyvíjíme si vlastní. Práce s daty a programovacími jazyky je pro naše analytiky denní chleba.
Klíčoví lidé
David Krňák
Chief Media Officer
Tomáš Žlůva
Executive Business Director
Petr Nešpůrek
Executive Trading Director
Jan Běhounek
Programmatic Media Director
Michal Šeda
Research Director
Karel Ďásek
Head of Data & Analytics
David Rymeš
Performance Media Director
Ladislav Suško
Managing Director, Performics SK