Média

Specializujeme se na plánování a nákup mediálního prostoru. Řešíme kde, kdy a kolik peněz mají značky do reklamy investovat, na koho cílit a jak cílovou skupinu zasáhnout. 

Jak to děláme?

Základem je mediální strategie. V Publicis Groupe nejsme jen překupníci mediálního prostoru. Jsme konzultanti, kteří klientům pomáhají reálně posouvat jejich business. Provázíme je celým mediálním ekosystémem. Od nastavení cílů a segmentace zákazníků přes mediální plán až po měření výsledků.

V našich klientských týmech pracují planneři na tradiční i digitální média společně. Díky tomu dokážeme připravovat skutečně komplexní kampaně. Podle komunikačních, marketingových a obchodních cílů, ne podle toho, v jakých kanálech poběží.  

V kampaních kombinujeme výhody přímého nákupu s programatickým. Optimální mix volíme vždy podle specifik konkrétní cílové skupiny. Využíváme trading a nejpokročilejší metody cílení založené na prověřených datech. Neustále hledáme nové postupy. Inovujeme. Nové nástroje testujeme napřímo s technologickými partnery z celé Evropy ještě před jejich uvedením na trh. Díky tomu jsou naši klienti vždy o krok napřed.

Reach, frekvence a konverze jsou základ. Při vyhodnocování kampaní ale nesledujeme pouze mediální metriky. Měříme dlouhodobé dopady komunikace na prodeje a značku. Hledáme souvislosti mezi tím, co lidé dělají a co si myslí. Využíváme řadu analytických nástrojů včetně ekonometrického modelování. A když nám nestačí, vyvíjíme si vlastní. Práce s daty a programovacími jazyky je pro naše analytiky denní chleba.

Klíčoví lidé

David Krňák

Chief Media Officer

Markéta Votápková

Executive Business Director

Tomáš Žlůva

Innovations & Investments Director

Karel Ďásek

Analytics & Research Director

Jaroslav Sodomka

Commerce Director

Ladislav Suško

Managing Director, Performics SK

Komplexní řešení pro propojení vaší značky se světem gamingu, streamingu a esportu. Naše herní divize Publicis Play dostane vaši značku do hry!

Více o Publicis Play

Naše značky