PUBLICIS PLAY

Jsme nová herní divize komunikační skupiny Publicis Groupe. Nabízíme komplexní řešení pro propojení vaší značky se světem gamingu, streamingu a esportu. Od kreativních návrhů a produkce přes nákup reklamního prostoru v herních platformách až po spolupráci s influencery, exkluzivní partnerství a aktivace na míru.
Dostaneme vaši značku do hry!

REFERENCE

Oreo & Xbox

Oreo Showdown: turnaj herních streamerů

500.000 hodin na Twitch.tv | 235.000 unikátních sledujících | nárůst prodejů o 30 %

V rámci kampaně na limitovanou edici sušenek Oreo s motivy herní konzole Xbox jsme na platformě Twitch uspořádali turnaj nejvýznamnějších českých streamerů. Cílem turnaje bylo zviditelnit partnerství značek a upevnit pozici Orea u gamerů. Event měl u herní komunity pozitivní ohlas a vygeneroval výborné výsledky jak z pohledu sledovanosti, tak i nárůstu návštěvnosti webu klienta.

Samsung

První česká kampaň v Robloxu

celkový zásah 643.030 unikátních uživatelů | průměrná frekvence zásahu 2,5

Jako součást kampaně na novou řadu chytrých telefonů Galaxy S22 jsme pro značku Samsung připravili vůbec první českou kampaň na herní platformě Roblox. Globální metaverse platforma má v Česku statisíce aktivních hráčů převážně z řad mladé generace. Je proto ideální k oslovení Gen Z a "light TV users", tedy cílových skupin, které je obtížné zasáhnout v tradičních médiích. Více o kampani.

Mattoni 1873

Launch energetického nápoje Guarana

95% dokončení videa | 5,5 % engagement | Kampaň měsíce na Digital Turbine

V kampani na energetický nápoj Guarana jsme využili gamingovou platformu Digital Turbine, která je ideální pro oslovení hráčů mobilních her. Unikátní inzertní formát, který kombinuje video reklamu s prvky engagementu, je specifický tím, že za zhlédnutí spotu získá uživatel odměnu do hry. Aby ji získal, musí spot vidět až do konce - díky tomu se sledovanost videa pohybuje okolo 80 %. Více o kampani.

Big Shock!

Reklamní bannery v závodní hře TrackMania

Více než 200.000 zobrazení | visibilita přes 95 %

V roce 2021 se značka Big Shock! stala součástí populární závodní hry TrackMania. Díky spolupráci komunikační skupiny Publicis Groupe s gamingovou platformou Anzu se na závodních okruzích přímo ve hře objevily reklamní OOH nosiče s plechovkami energetického nápoje Big Shock! Díky nízkému počtu inzerentů ve hře měla značka 100% impression share a vysokou míru visibility.

KONTAKT

Pavel Ctibor
Business Director, Publicis Play

pavel.ctibor@publicisgroupe.cz

+420 723 997 757