PUBLICIS PLAY
Jsme nová herní divize komunikační skupiny Publicis Groupe. Nabízíme komplexní řešení pro propojení vaší značky se světem gamingu, streamingu a esportu. Od kreativních návrhů a produkce přes nákup reklamního prostoru v herních platformách až po spolupráci s influencery, exkluzivní partnerství a aktivace na míru.
Dostaneme vaši značku do hry!
CO DĚLÁME
Gaming
Nabízíme značkám komplexní řešení pro oslovení hráčů během hraní. Od nákupu reklamního prostoru v herních platformách přes vytvoření originálního obsahu přímo do hry až po vývoj vlastní minihry. Díky spolupráci s herními vývojáři jsou možnosti prakticky neomezené.
Streaming
Zajišťujeme tailor-made aktivace streamingových komunit. Zprostředkujeme vám spolupráci s nejsledovanějšími herními influencery, naplánujeme kampaň ve streamingových platformách nebo pro vaší značku připravíme vlastní streamingový event.
Esport
Spojujeme značky s předními herními týmy a soutěžními turnaji. Zajistíme pro vás sponzoring esport týmů, lig i turnajů, partnerství s herními eventy a další typy aktivací v oblasti kompetitivního hraní počítačových her. Přesně na míru vašim potřebám.
REFERENCE
Oreo & Xbox
Oreo Showdown: turnaj herních streamerů
500.000 hodin na Twitch.tv | 235.000 unikátních sledujících | nárůst prodejů o 30 %
V rámci kampaně na limitovanou edici sušenek Oreo s motivy herní konzole Xbox jsme na platformě Twitch uspořádali turnaj nejvýznamnějších českých streamerů. Cílem turnaje bylo zviditelnit partnerství značek a upevnit pozici Orea u gamerů. Event měl u herní komunity pozitivní ohlas a vygeneroval výborné výsledky jak z pohledu sledovanosti, tak i nárůstu návštěvnosti webu klienta.
Samsung
První česká kampaň v Robloxu
celkový zásah 643.030 unikátních uživatelů | průměrná frekvence zásahu 2,5
Jako součást kampaně na novou řadu chytrých telefonů Galaxy S22 jsme pro značku Samsung připravili vůbec první českou kampaň na herní platformě Roblox. Globální metaverse platforma má v Česku statisíce aktivních hráčů převážně z řad mladé generace. Je proto ideální k oslovení Gen Z a "light TV users", tedy cílových skupin, které je obtížné zasáhnout v tradičních médiích. Více o kampani.
Mattoni 1873
Launch energetického nápoje Guarana
95% dokončení videa | 5,5 % engagement | Kampaň měsíce na Digital Turbine
V kampani na energetický nápoj Guarana jsme využili gamingovou platformu Digital Turbine, která je ideální pro oslovení hráčů mobilních her. Unikátní inzertní formát, který kombinuje video reklamu s prvky engagementu, je specifický tím, že za zhlédnutí spotu získá uživatel odměnu do hry. Aby ji získal, musí spot vidět až do konce - díky tomu se sledovanost videa pohybuje okolo 80 %. Více o kampani.
Big Shock!
Reklamní bannery v závodní hře TrackMania
Více než 200.000 zobrazení | visibilita přes 95 %